Saimme tehtäväksi mitata Volkswagen Caddyn moottorin kampiakselin kaulat mikrometrillä. Nostimme moottorin pukille ja rupesimme purkamaan sitä. Irrotimme vaihdelaatikon, vauhtipyörän, kytkimen paineasetelman, hihna pyörät, pakosarjan, syöttöpumppu, sitten irrotimme vesipumpun ja
letkut. Seuraavaksi venttiilikopan ja sylinterin kannen, sitten
kampi-akselin ja männät.
|
kuvassa Imusarja, öljypohja, vauhtipyörä jne... |
|
|
Vaihdelaatikko irti.. |
|
|
syöttöpumppu irrotettu.. |
|
|
hihnan pyörät.. |
|
öljypohja.. |
|
venttiilikoppa irti... |
|
männän kiilat... |
|
männät ja kampi-akseli irrotettu.... |
|
|
ja viimein, siinnä se on! |
Sitten mittasimme mikrometrillä kampuran kaulat.
|
Kuvassa kaksi eri mikrometriä. |
|
Jatkuu-------------------
Kuvia on ainakin eniten. Hyvä
VastaaPoista